"INFOVISION", оператор нестандартної DIGITAL INDOOR реклами:
Наші екрани встановлені в ТРЦ міст мільйонників всієї України. Впевнені, що реклама на наших екранах прихильно вплине на збільшення потоку клієнтів і інтерес до Ваших пропозицій, адже ми орієнтовані на платоспроможний шар населення, перебуваючи в самих пікових ТРЦ Одеси і всієї України і можемо робити індивідуальні пропозиції для кожного рекламодавця.Наша компанія встановила інтерактивне обладнання з сенсорним екраном в ТРЦ City Centr (пр. Небесної Сотні 2), ТРЦ City Centr Котовський (м.Одеса, вул. Давида Ойстраха 32, ТРЦ Рів'єра (Одеська область, с. Фонтанка, Південна дор., 101 а), з вересня 2018 року, наші екрани були встановлені в ТРЦ Fontan Sky (Одеса, Семафорний пров. 4), так само наша компанія встановила інтерактивне обладнання з сенсорним екраном в супермаркетах і торгових центрах Києва, Одеси, Львова, Харкова, Вінниці, Тернополя, Хмельницького та Миколаєва із загальною відвідуваністю більше 13 млн. чоловік в місяць.Наш рекламний носій - це великий "планшет" і його «фішка» в тому, що споживач може не тільки побачити ваш продукт, а й взаємодіяти з ним за допомогою великого сенсорного екрану.
Наприклад:
1) Заповнити анкету;
2) Перейти на сайт і ознайомитися з майбутніми заходами;
3) Отримати на пошту ваш прайс лист або комерційну пропозицію;
4) Залишити свої контакти для зворотного зв'язку;
5) Подивитися список заходів у період проведення і по закінченню рекламної кампанії; надаємо статистику показів і статистику взаємодії користувачів з контентом.
Посилання на сайт для більш детального ознайомлення:
http://reklama-v-internet.com.ua/
(//www.ukrboard.com.ua)
Переваги інтерактивної реклами:
- Відображення сайту:
Після дотику до екрану (клік по відеобанеру) відкривається інтернет сторінка рекламодавця або спеціально підготовлена інтерактивна презентація. На сторінці або в презентації можливо відобразити каталоги акційних товарів, віртуальну полицю товарів, 3D
тури, відео та фото галереї, афіші кіно та концертів, книгу відгуків і пропозицій, форму зворотнього зв’язку та багато іншого;
- Показ відеореклами:
У той час коли з терміналом не взаємодіють, на екрані відображається рекламний і інформаційний контент тільки одного рекламодавця. Контент може бути як звичайний статичний банер, так і динамічне відео;
- В період проведення рекламної кампанії проводиться збір статистики:
Ведеться облік кількості показів відеобанеру, кількість дотиків (кліків) до нього, також фіксується час перебування користувачів у інтерактивній частині рекламної кампанії (сайт/інтерактивна презентація).
З НАМИ СПІВПРАЦЮЮТЬ ПОПУЛЯРНІ БРЕНДИ ВІДОМИХ ТОРГОВИХ КОМПАНІЙ, ОРГАНІЗАЦІЙ, УСТАНОВ - І ВИ ТЕЖ МОЖЕТЕ БУТИ В ЇХ ЧИСЛІ!
Посилання на сайт для більш детального ознайомлення:
http://reklama-v-internet.com.ua/